Materias no Grao en Comunicación Audiovisual
- Estratexias publicitarias e de relacións públicas para produtos audiovisuais
- Técnicas de programación para televisión
Materias no Grao en Publicidade e Relacións Públicas
- Elaboración da mensaxe publicitaria
Materias no Máster Universitario en Comunicación en Medios Sociais e Creación de Contidos Dixitais
- Estratexia de contidos
Materias no Máster Universitario en Dirección de Arte en Publicidade
- Produción Publicitaria en Medios Interactivos
- Creación de Contidos Audiovisuais
- Execución, Tratamento Fotográfico e Artefinalismo
- Creación de Identidade Corporativa Gráfica e Ilustración
Breve reseña biográfica
Silvia García Mirón é licenciada en Publicidade e Relacións Públicas e Comunicación Audiovisual pola Universidade de Vigo. Como Profesora Axudante Doutora, actualmente imparte docencia nas dúas titulacións do eido da comunicación na Facultade de Ciencias Sociais e da Comunicación. As súas liñas de investigación céntranse no medio televisivo: contidos, estratexias, identidade de canle e autopromocións, novas plataformas de consumo e análise publicitario no medio. Tamén estuda as estratexias e técnicas de promoción de contidos culturais.

Silvia García Mirón
Profesora Contratada Doutora Departamento Comunicación Audiovisual e Publicidade (X14)
silviamiron@uvigo.es
986 80 20 11
986 80 20 11