Materias no Grao en Publicidade e Relacións Públicas
- Estratexias da comunicación publicitaria
- Avaliación da eficacia publicitaria
Materias no Máster Universitario en Dirección de Arte en Publicidade
- Elaboración da Mensaxe Publicitaria
Materias no Máster Universitario en Comunicación en Medios Sociais e Creación de Contidos Dixitais
- Análise de métricas e avaliación da eficacia en medios dixitais
Breve reseña biográfica
Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo (2000) e Doutora en Comunicación Audiovisual, Publicidad e Relacións Públicas por esta mesma Universidade en 2006.
Docente no ámbito universitario dende o ano 2005 actual é profesora Titular cun sexenio de investigación. Os seus intereses de investigación céntranse nas estratexias de comunicación e na avaliación da eficacia publicitaria, sendo autora e coautora de máis de 50 publicacións e participante en varios proxectos de investigación competitivos.
Ademais disto ten dirixido teses de doutoramento e numerosos traballos de fin de Grao. No eido da xestión foi Secretaria e Decana da Facultade de Ciencias Sociais e da Comunicación e Directora do Departamento de Comunicación Audiovisual e Publicidade.
Emma Torres-Romay
Profesora Departamento Comunicación Audiovisual e Publicidade (X14)
986 80 19 19