MATERIAPROFESOR
1º CURSO
EconomíaChamorro Rivas, José María
Linguaxe PublicitariaBenigno Fernández Salgado
Lenguaje publicitarioAna María Fdez. Soneira
Teoría e historia da comunicaciónDoval Avendaño, Montserrat
Teoría e práctica da comunicación publicitariaGutiérrez González, Pedro Pablo
Comunicación: Teoría e técnica da imaxeRamahí García, Diana
Lens Leiva, Jorge
Soutelo Soliño, Carlos
Martínez Martínez, María Isabel
Comunicación: Comunicación escritaDomínguez Quintas, Susana Elisa
Empresa: Fundamentos de organización e xestión empresarialFigueroa Dorrego, Pedro
Socioloxía: Estrutura social, consumo e estilos de vidaLage Picos, Jesús Alfonso
Comunicación: Historia da propaganda e a publicidadeFormoso Vázquez, David Elisardo
Montero Campos, Mª Eugenia
García Pinal, Alfredo
Teoría e práctica das relacións públicas
Míguez González, María Isabel
Montero Campos, Mª Eugenia
2º CURSO
Administración Pública e Análise EstatísticaGarcía Soidán, Pilar
Empresa – Fundamentos de márketingAna Dopico Parada
Comunicación: Imaxe CorporativaDaniel Martí Pellón
Creatividade PublicitariaVázquez Gestal, María Montserrat
Teoría e práctica da fotografía publicitariaLens Leiva, Jorge
Elaboración da Mensaxe PublicitariaLópez de Aguileta Clemente, Carmen
Montero Campos, Mª Eugenia
Estratexias da Comunicación PublicitariaTorres Romay, Emma
Silvia García Mirón
Estrutura e Actividade da Axencia PublicitariaPereiro Rodríguez, Román
López Torrente, Manuel
Redacción e Locución PublicitariaLópez Torrente, Manuel
Pereiro Rodríguez, Román
Formoso Vázquez, David Elisardo
Teoría e práctica da comunicación televisivaDafonte Gómez, Alberto
3º CURSO
Deontoloxía da ComunicaciónMartínez, Beatriz
Métodos e Técnicas de Investigación de Medios e AudienciasBadenes Pla, Vicente
López de Aguileta Clemente, Carmen
Planificación Estratéxica das Relacións PúblicasFernández Souto, Ana Belén
Produción Publicitaria ImpresaMolares Cardoso, Julinda
Frade, Sergio
Técnicas de Propaganda PolíticaAlberto Pena Rodríguez
Avaliación da Eficacia PublicitariaTorres Romay, Emma
Planificación e Xestión de Medios PublicitariosLópez de Aguileta Clemente, Carmen
Badenes Pla, Vicente
Técnicas de Comunicación Electoral e InstitucionalRúas Araujo, José
Produción Publicitaria en Medios AudiovisuaisValderrama Santomé, Mónica
Frade, Sergio
Técnicas de Relacións PúblicasCorbacho Valencia, Juan Manuel
Baamonde Silva, Xosé M.
4º CURSO
Dirección de ComunicaciónMíguez González, María Isabel
Vázquez Gestal, María Montserrat
Montero Campos, Mª Eugenia
Campañas de imaxe e de relacións públicasMontero Campos, Mª Eugenia
Raposeiras, Mirian
Comunicación alternativa: medios virtuais e novos soportes publicitariosValderrama Santomé, Mónica
Comunicación de criseRúas Araujo, José
Opinión PúblicaGarcía González, Aurora
Publicidade, artes gráficas e tipografíaGutiérrez González, Pedro Pablo
Molares Cardoso, Julinda
Publicidade InternacionalCorbacho Valencia, Juan Manuel
Relacións Públicas e comunicación solidariaBaamonde Silva, Xosé M.
Relacións Públicas e protocoloCorbacho Valencia,Juan Manuel
Producción Publicitaria na Web e MultimediaMartínez Rolán, Xabier