Materias no Grao en Publicidade e Relacións Públicas

  • Estruturas e actividade da axencia publicitaria
  • Redacción e locución publicitaria

Breve reseña biográfica

Licenciado en CC da Información pola Universidade Complutense (1985) Máster en Marketing e Comunicación en Universidade de Columbia, NY (1989). Doutor en Publicidade e Comunicación pola Universidade de Vigo (2015). A liña de investigación da súa tese versa sobre “A publicidade da industria conserveira en España (1920 -1950) É docente universitario desde o ano 2000.

Actualmente profesor asociado (P5) na Universidade de Vigo. Compaxina a docencia coa actividade profesional como director Xeneral de Canle Uno de Comunicación. Comezou a traballar en publicidade en 1985 en Delvico-Bates, participou no lanzamento da TVG onde foi 1er responsable da Xerencia de Publicidade, en 1987 incorpórase á multinacional McCann-Erickson, onde exerce como Director de Contas. En 1995 funda axénciaa Canle Uno. Ao longo da súa carreira traballou para marcas como Johnson Wax, General Motors, UPS, Larsa, Conservas Albo, Anfaco, Fontecelta…

Román Pereiro Rodriguez-Lepina

Román Pereiro Rodriguez-Lepina

Profesor Asociado Departamento Comunicación Audiovisual e Publicidade (X14)